neděle 30. srpna 2009

Tak jsem začala dělat autoškolu....

Tak jsem tento týden začala dělat autoškolu. Vždy jsem tvrdila, že mně v životě mrzí dvě věci, za prvé, že neumím anglicky a za druné, že jsem se nenaučila řídit auto. Tak jsem se rozhodla alespoň s jedním z toho něco udělat. A protože snadněji dosažitelná mi přišla autoškola, tento týden jsem usedla do "školní lavice". Má to jen jeden "malý" háček - že se bojím. Ne autoškoly samotné, ve škole jsem vždycky patřila k těm lepším žákům, tak doufám, že to zvládnu, ale bojím se hlavně některých - bezohledných řidičů, které budu na cestách potkávat. Už jako spolujezdkyně jsem byla tolikrát svědkem toho, jací se na cestách pohybují hazardéři, kteří ohrožují nejenom sebe, ale samozřejmě i ostatní účastníky provozu.

Proto si připomínám hlavně ty kladné věci, které mi autoškola přinese:
  1. překonám svůj strach a budu umět něco, o čem jsem doteď jen snila
  2. už nebudu muset tahat nákupy v ruce a hezky pohodlně si je dovezu autem až k domu (ty, které stejně jako já, nosí denně v rukách nákupy pro čtyřčlenou rodinu, ví o čem mluvím)
  3. když budu potřebovat někam jet - nebudu odkázána na veřejnou dopravu a jízdní řády (přeplněné veřejné dopravní prostředky a někdy jejich protivné a arogantní řidiče)
  4. když budu potřebovat něco odvézt nebo přivézt, nebudu muset obtěžovat někoho jiného
Tak si říkám, že to všechno stojí za to, aby jsem svůj strach překonala.

1 komentář:

  1. Mirka, mrzia ma presne tieto isté dve veci :)
    A čo sa týka vodičáku, tak ten mám od roku 1988 !
    1. strach som nikdy neprekonala
    2. nákupy rada ťahám v rukách
    3.zbožňujem MHD a rada chodím aj pešo
    4. na väčšie nákupy s radosťou obťažujem manžela, máme z nich už rituály
    5. .... pripadám si neschopná a štve ma to :)
    Pekný deň, J.

    OdpovědětVymazat