pátek 7. srpna 2009

Mé začátky

Ruční práce mne lákaly už odmala. A protože mamka moc ručním pracem neholdovala, byla jsem nucena se k jejich základům dopracovat sama. Stal se ze mne samouk. Knihy jsem si půjčovala v knihovně nebo si sem tam koupila nějaký ten časopis o ručních pracech. Začátky byly těžké, určitě je snadnější, učit se z praktických ukázek, než jen z kreseb, fotografií, či psaných popisů. Ale nedala jsem se odradit (od mala jsem byla zvídavá a houževnatá), a i když mi něco nešlo, zkoušela jsem to tak dlouho, dokud se to nepodařilo. A časem má snaha začala přinášet ovoce. Pod mýma rukama začaly vznikat první výtvory - byly to hlavně módní doplňky jako pletené šály, čelenky, háčkované papuče, dále drhané závěsy na květináče, vyšívané prostírání apod. V pozdějších letech jsem jsem se začala v ručních pracech zdokonalovat díky absolvování několika kurzů šití, patchworku a aranžování květin."

Žádné komentáře:

Okomentovat