neděle 16. srpna 2009

Brože

Všechno začalo, když jsem od kamarádky - čalounice dostala zbytky filce. Už tehdy mne napadlo, že by jsem z nich mohla zkusit ušít nějakou brož. Jen nápad se pořád ne a ne dostavit. Včera jsem potřebovala malé kleště, které mám uloženy v krabici s drátky a bižuterními komponenty. Jen co jsem krabici otevřela a padl mi zrak na měděné dráty v několika barvách, úplně jsem zapomněla proč jsem do krabice vůbec šla. Odštípla jsem první kousek měděného drátu a začala z něj stáčet spirálu. A tak mně napadlo jen tak stočit dvě spirály naproti sobě. Položila jsem je na kousek filce a připadaly mi hezké jen tak samy o sobě, necítila jsem potřebu je ještě nějak přizdobit. Působily na mně tak nějak uklidňujícím dojmem. Další kousek měděného drátu, který jsem vzala do ruky, měl bordó barvu. Tahle barva a myšlenka na blížícího se Valentýna mi asociovaly srdce. Třetí brož je jen spojením předchozích dvou tvarů - spirály a srdce. Včera jsem stihla vytvořit jen tyto tři brože, ale další nápad se mi už líhne v hlavě. Někdy se člověk trápí, nápad žádný a pak stačí jen takový impuls jako otevřít 'krabici'."

Žádné komentáře:

Okomentovat